joi, 7 octombrie 2010

Returnare de impozit...

In data de 5 si 6 octombrie mai multe persoane au primit mail prin care li se solicitau completarea unui formular cu date personale, chipurle trimis de Ministerul de Finante, pentru returnarea impozitului :D, cont bancar :))) CNP,etc.
Ministerul de Finante a dezmintit trimiterea acestui mail, era de asteptat.
Stau si ma gandesc... oare au fost persoane care au picat in plasa hekarilor, ca asta sunt cei care se ocupa cu spargerea conturilor, sau nu?
Oare n-am primit si eu :D.
Acum un an am primit un mail, ceva de genul ca am castigat , ma rog, prostii, am ajuns in faza in care imi cereau bani pentru a-mi trimite castigul, dar eu le-am raspuns: Totul pana la money, nu prea sunt asa darnica:)))) si s-au linistit.
Baieti, orientarea in teren...romanu-i sarac,nu fiti tampiti.

3 comentarii:

  1. Am primit si eu mail-ul.si mi s-a parut ciudat adresa de mail dupa care s-a trimis mesajul pt ca stiam adresa de la ministerul finantelor si adresa dupa care au trimis mesaj nu avea nici o legatura cu ministerul finantelor.asa ca aveti grija.

    RăspundețiȘtergere
  2. am primit si eu acum mailul oare e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pffff...de curand am primit si eu, am vrut sa le trimit mail cu comentariul ca voi trimite la Microsoft Romania ceea ce mi-au trimis ei, dar nici n-am reusit,heckari...Oricum contul meu ii gol golut mai mereu :)))))

    RăspundețiȘtergere