luni, 6 septembrie 2010

Pescuit la Dunare 4,5 septembrie 2010

De mult timp imi doream sa ajung sa vad cum e cu pescuitul la Dunare.Sincer, mi-a placuut.As vrea sa mai merg, dar...
Am plecat sambata cam tarziu pe la 18 eram acolo.Multii pescari, dar si multi nori de-asupra capului:D.Cam in jur de ora 20 a inceput o ploaie mocaneasca de aveai impresia ca tine o luna de zile.Drumul lung si prost pana la asfalt asa ca gasca a hotarat pe la ora 11 sa strangem si pe cai.
Cu greu, si cu indemanarea masterului ;) am ajuns cu bine la bac in jur de ora 12, acolo bunginind ingramaditi in masina pana la 5,30.:)))) Si dl Puiu se chinuia, la nuntaaaa :))))), chinuit a fost el, dar cu mesajeee :-j.
Am ajuns cu bine acasa, iar duminica un soare de numa, numa.
Mi-a placut, poate se va mai repeta, dar fara faza cu ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu