duminică, 2 mai 2010

BLASOVA 1,2 MAI 2010... Prima dragoste nu se uita niciodataaa :)


Pfff, ce dor imi era de Blasova.M-am trezit sambata 1 mai dis de dimineata, am pregatit cafeaua, juvelnicul, mai multe nimicuri pe care le caram cu noi, si la drum.Ajunsi cu bine la Blasova, surprizaaa...mai toate locuri ocupate, pescarii dupa lume, doar nu degeaba e cotata ca una din cele mai bune balti din tara.Dupa o cautare de mai bine de o ora, in sfarsit pe mijlocul baltii am gasit locuri bunisoare zic eu,parerea mea.Am campat si m-am pus pe pescuit, la caras ca numai la asta ma pricep:)))) si la tras crapul cu minciogul din balta, cica-s profesionista:)).Am pierdut ceva carlige,da nu din vina meaaaa...balta era de vina :-p.
A fost o seara extraordinar de frumoasa,iar noaptea am dormit fara sa ne deranjeze avertizoarele, din pacate nu-mi aduc aminte de cand merg la pescuit ca noaptea sa nu fi sunat un avertizor.
E duminica seara si deja ma gandesc, oare unde vom mai merge? :)
Mai multe intamplari frumoase legate de pescuit le gasiti aici



7 comentarii:

  1. Gizaz, ce rapida esti :)) Da, a fost o seara grozava, tre sa repetam povestea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar pana pe la 80 de ani sa o repetam :), pfff facem noi si un concurs :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Facem. Da'..ma mai gandesc daca pe teritoriul 'tau', adica, la Nemiloasa :P Brrrrr, mi-e frica, mi-e frica :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bag si eu la concurs. Nu conteaza teritoriul :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok Nemesis, dupa cum am mai spus lectiile sunt gratis...oare???:)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Auziti domnu 'la 6 martie prin peste' :)) Nu te juca la Namoloasa ca ti-o iei. Prieteneste iti zic :))

    RăspundețiȘtergere
  7. *prind, desigur :P ('ti'ar capcha Emo)

    RăspundețiȘtergere