miercuri, 19 august 2009

Castraveti murati in otet



Asta am lucrat zilele astea.Am adunat castraveti mai micuti, cam 7 kg am cantarit.Am pregatit borcanele de 800 de grame.Am spalat castravetii i-am taiat f putin la capete.Am curatat morcov, ceapa.Am pus castraveti in borcane,18 borcane de 800 gr, apoi in fiecare borcan am pus morcovul si ceapa taiate rondele,cate o jumatate de frunza de foi de dafin,floare de marar, seminte de mustar si boabe de piper.Cat am facut asta am pus la fiert 3 l de apa cu un l de otet, 5 linguri de sare si 10 linguri de zahar.Dupa ce a dat in fiert, am umplut borcanele cu aceast lichid.Am capsat bine borcanele, dupa ce s-au racit le-am sterilizat cateva minute, pana-n 10 min(chiar am pus si in cuptor cateva borcane, in tava de la aragaz).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu