duminică, 31 mai 2009

Again... Blasova






Again Blasova.29 mai, seara am ajuns.Baietii, Octav si Gabi au reusit sa lanseze pana s-a lasat intunericul.Noi fetele ne-am pregatit pentru distractia de a doua zi.30 mai, sambata am stat cu undita-n balta mai toata ziua.Eu si Miha ne-am distrat pe cinste la prins caras.Mai veneau si baietii...dar numai sa ne spioneze:-p sa vada daca facem treaba buna:D.Am prins 2 guvizi micuti de tot, pe care i-am eliberat,ciortani micuti si foarte bataiosi si binenteles caras.In total s-au prins 11 kg de peste.Gabi a prins si-o broscuta testoasa,dar eu n-am reusit s-o vad.Dupa amiaza ne-am hotarat noi fetele sa dam cu undita intre stuf,dar vantul ne-a dus carligele in stuf, binenteles ca le-am pierdut si asa ne-am cam potolit.Spre seara a inceput un vant...atunci cand aveam si eu chef de pescuit:D
Si ca sa fie distractia completa a inceput si ploaia.
Duminica dimineata cand ne-am trezit Gabi si Miha deja erau pe ponton .Prea repede trece timpul la pescuit, ce m-oi face eu ca-mi place:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu