duminică, 26 aprilie 2009

De ce trebuie sa ne despartim de oameni??






De curand 2 colege de-ale mele s-au pensionat.Oameni cu care am impartit si bune si mai putin bune, mai bine de 18 ani.Am fost o adevarata familie.As vrea sa cred ca si pe viitor alaturi de noii colegi...vom fi o familie. E greu sa te desparti de un coleg,e trist.In toti acesti ani nu ne-am jignit niciodata si nici nu ne-am dus cu jalba-n protap la sef sa spunem ce face x sau y.Prima colega care s-a pensionat, fotografii...amintiri.
Ce-a de-a doua colega...urmeaza sa-si sarbatoreasca iesirea la pensie dupa Sfintele Paste.Dragele mele...va doresc din suflet multa sanatate. Veti avea un loc special in inima mea mereu.

Pe 23 aprilie cealalta colega si-a sarbatorit iesirea la pensie.Legatura dintre noi doua a fost foarte puternica.Ne intelegeam din priviri.Iar ma apuca tristetea...





2 comentarii: